dijous, 16 d’octubre del 2014

LES VACANCES D'ESTIU

El 5 d'agost del 2014 va néixer el meu germà petit que es diu Patrick. La meva mare va passar dos dies a l' hospital.
El tercer dia vam tornar a casa. Va passar un mes i vam anar a la piscina de Folgueroles amb autobús. Quan vam arribar era molt bonic era al costat d'on treballa el meu pare. Cada 3 hores en Patrick plorava perquè tenia gana. Eren les 13:00 del migdia vam dinar i també vam menjar un gelat de llimona i de maduixa.
Després vam jugar a futbol. Eren les 17:00 de la tarda.
Vam anar a donar un vol per Folgueroles. Després vam veure un forn de pa. Més tard vam anar a Vic eren les 18:00 de la tarda.
Un cop vam arribar a la plaça Major vam anar a comprar roba.
Yaneli Sol 

El juliol de l'any 2014 la meva família, és a dir: la meva germana, el meu pare, la meva mare i jo, vam anar a Salou, Port Aventura, a la comarca del Tarragonès, a província de Tarragona a veure l'espectacle del Circe du Solei. Allà vam aprendre el risc que porta fer totes aquelles acrobàcies, que els pallassos fan riure la gent, que s'ha de ser molt fort, que el Circe du Solei no és català, que existeix el Circe du Solei i moltes altres coses. També he après on es Port Aventura i que, hi ha un hotel dedicat als vaquers.
Em va agradar molt i el voldria tornar a visitar.
Iu Franquesa

El juny del 2014 vaig anar a unes colònies de ``cello´´allà hi vaig passar 3 dies i 2 nits. Vam anar-hi la Berta Barniol i altres nens i nenes. Les colònies eren a Bàscara a la comarca de la Plana de la Empordà. Un cop vaig estar allà vaig fer moltes amigues, vam jugar molt i casi tota l'estona estàvem practicant pel concert. Vam aprendre moltes altres cançons com la de ``Happy ´´ de ``Parrel Williams´´ i``Billie jean´´de Michael Jackson. També vaig aprendre que amb el violoncel no tan sols es poden fer cançons clàssiques. Allà tothom era de Catalunya hi havia un mestre anglès. Aquell mestre era un mag. M'ho vaig passar molt bé.
Ona Carrasco


L'estiu passat el pare, la mare, l'Òscar, la Judit i jo vam anar a Itàlia. Vam visitar Sardenya, una illa d'Itàlia, amb moltes platges com per exemple: la Platja del Príncep... També vam visitar L'Alger que és un lloc d'Itàlia que parlen en català. Hi vam anar a dinar i a fer un gelat de Nutella i de trufa. Després vam comprar una samarreta per l'Òscar i també volíem comprar una bandera d'allà, però no n'hi havien de petites. Després vam tornar a l'hotel i ens vam haver de llevar a les 3h del matí per embarcar al vaixell. Però ens vam haver d'esperar 3 hores més i a les 6h vam embarcar i ens ho vam passar molt bé.
Berta Sanchez


Aquest estiu jo, el meu germà Lluís, la meva mare i el seu novio que es diu Ansel, vam anar al green de Malla en cotxe. Quan vam arribar vam entrar i era molt gran. Primer ens van donar unes bicis per fer un circuit, jo em vaig fer mal així que vam anar a un matalàs i em va passar. Llavors vam anar a les esferes traïdores, i era molt guai. Després vam anar a un rocòdrom i l'Ansel va pujar a dalt de tot i no sabia com baixar, però al final va aconseguir baixar i vam anar al circuit de motos però per nens. Quan es va acabar el temps vam baixar i vam anar als inflables.
Ja era de nit i vam anar al Burguer King i ens van portar a casa els avis a dormir a les 12 de la nit.
Laura Argemí

Un dissabte d'agost d'aquest estiu el meu germà, el meu pare, la meva mare, el meu tiet, la meva tieta i l'Ainara, l'Alexia i jo, vam anar a Mataró Park!!! Vaig comprar-me un jersei rosa i uns mitjons, després vam pujar a una atracció de cavalls, i al cap d'una estona els nens i jo vam anar a sopar al Mc Donalds. Els pares i els tiets al Viena. Després vam baixar al pàrquing, vam agafar el cotxe i vam marxar !!!!
Irene Escalé

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada